Si pujangga hati

Monday, January 25, 2016

Valentine day bersama suamiku

Mentariku bersinar cerah pagi ini..
Saat kau datang menghampiri.
Dan menyapaku selamat pagi sayang..
Di valentine ini...
Di hari kasih sayang ini, akan kucurahkan kasih sayangku padamu wahai pasangan hidupku...
Pujaaan hatiku, pelita jiwaku, pesona kalbu..
Marilah kita habiskan malam valentine ini penuh kemseraan cinta kasih kita.
Wahai pasangan hidupku..?
Mari kita sambut malam valentine ini dengan kebahagiaan
Kebahagiaanku, kebahagianmu, kebahagiaan kita bersama...
Akan aku tuang kedalam gelasmu.
Air cinta kasih yg memabukan.. Sayangku...?
Malam ini aku ingin bermanja manja hanya denganmu
Sayangku...
Bawalah aku dalam peraduan malam.. Aku ingin menghabiskan malam ini dengan desahan manja, erangan nikmat dan suara merdu dari perpaduan kita berdua..
Mari kita ciptakan musik pembangkit birahi, birahi penuh kasih dan sayang.. Dan biarkan pagi yg akan membangunkan kita..
Dan biarkan kita tanpa sehelai benangpun..
Karena malam ini aku ingin menikmati keindahan kasih sayang valentine darimu kekasihku belahan jiwaku suamiku...

No comments:

Post a Comment